Najčastejšie otázky, ktoré nám kladú ľudia
Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie všeobecné otázky ku doprave a platbe, ku reklamáciám a vráteniu tovaru. V prípade že tu nenájdete odpoveď na akúkoľvek z vašich otázok, neváhajte nás kontaktovať.
-
Ako dlho trvá preprava tovaru?
-
Objednávky expedujeme priebežne dvakrát do dňa, počas pracvonyćh dní. Preprava trvá v závislosti od zvolenej prepravnej metódy a vyťaženosti prepravcu 1-3 dni. V prípade že vám objednávka nedorazí najneskôr do 7 pracovných dní, niečo nieje v poriadku. Prosím kontaktujte nás a my všetko ostatné zariadime.
-
Objednávka mi nebola doručená, čo teraz?
-
Ak vám objednávka nebola doručená, je možné že sa počas prepravy stratila, alebo nastal iný problém. V prípade že vám objednávka nie je doručená v priebehu 7 dní od objednania, prosím kontaktujte nás a my všetko ostatné vyriešime aby sa ku vám objednávka dostala čo najskôr.
-
Kde si môžem objednávku vyzdvihnúť osobne?
-
Osobné vyzdvihnutie objednávky je možné priamo v našom logistickom stredisku, ktorého adresu nájdete na podstránke s kontaktnými údajmi. Osobný odber je možný aj v pobočkách Zásielkovne, podľa aktuálnej ponuky pobočiek. Konkrétnu pobocku si môžete vybrať v priebehu objednávkového procesu v tomto e-shope. Je veľmi pravdepodobné, že jedna z pobočiek Zásielkovne je v pešej dostupnosti vášho bydliska alebo pracoviska.
-
Aké sú ceny prepravy?
-
Ceny prepravy sa menia v závislosti od aktuálnej ponuky prepravných metód. Tie sú vždy aktualizované v ponuke prepravných metód, ktorá sa zobrazuje v nákupnom košíku nášho e-shopu.
-
Je možné platiť aj prevodom na bankový účet?
-
Priama platba prevodom na bankový účet žiaľ nie je možná. Ak si želáte objednávku zaplatiť vopred, odporúčame zvoliť platbu bankovou kartou prostredníctvom platobnej brány PayU. Túto platobnú metódu si vyberte počas objednávkového procesu. Je to jednoduché, bezpečné a pohodlné.
-
Čo ak mi vopred zaplatená objednávka nebude doručená?
-
Ak ste platili vopred kartou a objednávka neprišla ani po 7 dňoch po objednání, kontaktujte nás a my všetko vyriešime. Buď zabezpečíme, aby bola vaša objednávka rýchlo doručená, alebo ak to nebude možné, platbu vrátime na vašu platobnú kartu.
-
Prišli mi iné produkty ako boli objednané
-
Pravdepodobne došlo k zámene zásielok v logistickom stredisku. V takomto prípade nás prosím kontaktujte. Obratom zabezpečíme, aby Vám bola dodaná správna objednávka a aby bola od vás bezplatne vyzdvihnutá nesprávne dodaná objednávka.
-
Čo v prípade nespokojnosti s účinkom produktov?
-
V takomto prípade môžete produkty vrátiť do 30 dní od ich nákupu a my vám vrátime peniaze. Peniaze vraciame aj za otvorené a použité produkty.
-
Ako vrátiť produkty späť?
-
Produkty je možné vrátiť ich zaslaním na korešpondenčnú adresu uvedenú v kontaktných údajoch. Ku produktom nezabudnite pribaliť nákupný doklad a číslo účtu kam si želáte poukázať prostriedky za vrátený tovar.
-
Je potrebné zdôvodniť, prečo tovar vraciam?
-
V prípade že vraciate tovar do 30 dní od jeho zakúpenia, nemusíte to nijako zdôvodňovať. Jednoducho Vám bez ďalších otázok vrátime peniaze späť. V prípade že sa jedná o reklamáciu po uplynutí 30 dňovej garantovanej lehoty, je vhodné uviesť dôvod reklamácie.
-
Aký je rozdiel medzi reklamáciou a vrátením tovaru v rámci 30 dňovej garancie?
-
Garancia spokojnosti je 30 dńové obdobie, ktoré začína plynúť od zakúpenia produktov. Počas tohto obdobia môžete produkty kedykoľvek vrátiť aj bez udania dôvodu a my vám pošleme peniaze späť. Po uplynutí tejto doby môžete podať reklamáciu, tá už musí byť riadne odôvodnená a musí sa týkať objektívnych faktorov poskytnutého tovaru alebo služieb.Reklamácia môže byť vyriešená výmenou tovaru, vrátením peňazí alebo zamietnutím reklamácie.
-
Kde je možné nájsť odpovede na otázky, týkajúce sa konkrétnych produktov?
-
Odpovede na najčastejšie otázky, týkajúce sa konkrétnych produktov je možne nájsť na podstránke týkajúcejsa produktu, o ktorý máte záujem. V menu si vyberte konkrétny produkt a kliknite naň. Odpovede na časté otázky sa nachádzajú v spodnej časti stránky.